Selam Mert... bütün bu 34 sayfayı okudum gun içinde.ve suan saat gecenin 2si :)
şimdi senden öğrenmek istediğim şeyi tahminimce sen bana tabiri caizse "tak" diye sölüyeceksin sorunumu okudukdan sonra..
1) sayfa 1deki kitserver'ı indirdim,kurdum,succes onayını aldım herşey ok..
2)soccercenter.net /pes 6 dosyalar bölümünden Fenerbahçe'min 100.yıl formalarını indirdim.
3)ondan sonra kitserver dosyamın içindeki "uni" dosyasının içine önce map'imi yerleştirdim ardındanda "Other League A" diye dosya kurdum içine forma paketimi attım.(diğer denemelerimde map.txt'i bu dosyanın içinede attım)
4)tahminimce bundan sonra Fenerbahçe'min formalarının oyunda gözükeceğini sandım ama olmadı..
şimdi asıl olay şu ; birincisi benim PES 6 orjinal derken ..yani TSL paketi indirip kurmadım pcye PES 6 için. bunun için senin yazdıkların arasından bir kaç şey bulur gibi oldum onlarıda denedim ama işe yaramadı.örneğin ;178,"OthersFenerbahce" veya 179,"OthersFenerbahce" yada Fenerbahçe yazdım olmadı map için...
ama orjinal oyunda Fenerbahçe bende Constanti diye geçiyor o ayrı :D bu map.txt hiç Constanti yazıp denemedim bunuda bilmeni isterim.tek istediğim Fenerbahçe'min formasını oyuna ekleyeyim..geri kalan herşeyi öğrendim sonra uygulıycam ama bu forma işini yapmadan diğerlerine geçmek istemiyorum.lütfen bana yardımcı ol...
senin bana yardım etmeni bekliyorum..kendine iyi bak,şimdiden teşekkürler..