iyi de verdiğiniz yamada o_sound dosyası yok ki. o text ve etext var. o sund nasıl editleyecem. stadları kitservere ekledim. şimdi f1 ile ilgili işlemi yapacam. bunları yamayı verince açıklasanız kullanım şeklini sizi bu kadar yormazdık. Yama çok güzel elinize sağlık ama bu dkz kullanımını editlemeyi resimli ekleseniz daha iyi olacak.teşekkür. şimdi o sund nereden bulabiirim?