ben daha önce aynı sorun için konu açmıştım ama cevap gelmedi.ben fifa man. 07de de 08de de aynı sorunu yaşadım.
eer oyunu almanca yüklersem oyuncuların kaç yıldız olduu(talent) ve overallini gösterio.ve maaşını yıllık olarak
gösteriyo.ama ing yüklersem talent ve overall görünmüyo ve maaş maç başına olarak gözüküyo.bunu ayarlardan halledebilirmiyim.
nsl?? cwp için şimdiden tşkrlr.