ohaa 9 lig mi gene ağarlaşır ama en fazla 1 lig şeç ben fifa manager 06 2 lig şeçiyomdu jet gibi çalışıyordu
ama gel geleli fifa manager 07 bir lig şeçsem bile pc şahtı kayıyor hele 3d maç yaptıktam sonra fifa manager 07 kendinden geçiyordu tabi beni de komaya sokuyordu be bu nedenle ben fifa manager 07 hem pc den hemde zihnimden sildim :D
yaşasın fifa manager 06 ve eski sürümleri .....:D
not:: onun için ben fifa manager 06 transferi ve resim yamalarını boşuna yapmadım
buyrun yamalrım : yorumlarınızı bekliyom
http://soccercenter.net/forum/konu/85777/Fifa-manager-06-iki-2-tane-super-yama-birden-mutlaka-bakin-.