38_YUNUSO_38 Orjinal Mesajı Yazan: meameth çok kısa mesafelerde orta tuşuna basarak gol atma ihtimaliniz oldukça yüksek orta tuşu ile mi? yanlışlık mı var ...
rbl_35 20 m nin altındaysa mesafe, boş köşeye nişan alıp geri ve orta tuşuna biraz basarsanız baraj zıpladığı zaman altından geçip gol oluyo kaleci hiç bişey yapamıyo her zaman olmuyo ama genelde oluyo
38_YUNUSO_38 q ve e tuşu ile yanına adam çagır sonra q ile x'e birlikte bas ve sonra a tuşuna bu arada ok tuşlarından yukarıya basılı tutarsan şutu çekince daha sert vuruyo bu sadece 1.yöntem ...