Evet bu topic altında pes 6 nın frikik tekniklerini paylaşırsak oyuncular için daha güzel olur:)
Mesela nasıl kullanırsınız frikiği
kaç metreden atarsınız
vs vs...
mesela ben r1 L1 e basarak adam çağırıp L!+pas ile adamın önüne açıp vuruyorum:)
Bence pes 6 nın frikikleri pes 5 ten kat kat zor:)
2-3 tane atabildim bu ana kdr pes 6 da:)