kitserver yuklu mu?
yukluyse kitserver dosyasini ac ve orda lodcfg diye bise yazcak. onu ac sonra her listede en alttakini sec (#5:very low-detail models, small(128x64) textures)
birde screenleri goremiyom. yeniden koyarsan belki daha iyi yardimci olabilirim :)