Fero411 Norton kullanma o performansi dusurur tavsiyem Kasperky Antivirus kullan oynarken kapatiniz sorunsuz calismasi lazim ..
tunc86 wala 60 hz de yaptım avast wardı onuda kapadım ama :S yine olmadı yaa:S heralde bı ınce ayarı fln war:S
neunchu nasıl yahu nasıl v-sync i açıp 60hz e geçirdin mi takılmaması lazım o zaman senin bilgisayarın bozuk
tunc86 :D abi ne yaptıysam olmadı format atcam yrn bakalım nolcak aynısı devam ederse ekran kartını deıstrcem wala bi oynayamadım yaa:S