Orjinal Mesajı Yazan: mirдňdд
Ben son olarak birşey diycem başka da bu konuya mesaj yazmıycam Nobre bu tip penaltıları Fenerbahçe'ye kazandırdığında niçin sesiniz çıkmıyordu (örnek samsun maçı) yada geçen sene eliyle attığı goller herkes geçmişini bir incelesin bence...