Otoriteler 'penaltı değil' görüşünde
Nobre, dün gece maçın ilk dakikalarında ceza sahasında yaptırdığı penaltıyla takımına maçı kazandıran golü hazırladı. Ancak otoriteler pozisyonda hakemi hatalı buldu.
Yazarlardan Ahmet Çakar pozisyonun penaltı olmadığını belirtirken Erman Toroğlu ise: "Tam anlamıyla fiyasko bir penaltı kararı" dedi.