trapdoor SE GÜzel duruyor formaların, oyun içindende ScreenShotlar vermeye özen gösterirsen daha iyi olur, bazen beklentileri karşılamıyor çünkü oyun içi görünüm, yada beklentilerden fazlası geliyor...
ЦОĿKÁИ Evet Arkadaşlar 2 Yeni Forma ile geri dönüyorum.. SS'leri en kısa zamanda yayınlayacağım.. GALATASARAY BEYAZ: GALATASARAY SİYAH:
ЦОĿKÁИ herkese teşekkürler. Murat biraz açıncada sarı oyunda çok açık duruyodu. Birde bu formalarda sarılar biraz turuncuya kaçıyor zaten ;)
ЦОĿKÁИ Şu anda başka formalar yapıyorum.. Ve arkadaşlar uzun süredir üzerinde çalıştığım formalarım.. GALATASARAY 2007-2008 Home-Away-Alternatif:: umarım beğenirsiniz..
CaSSiNi_ Değişik bi tarz var forma arkasında diğerlerinde görmediğim güzel gözüküyor hepsi ellerine sağlık
ЦОĿKÁИ Teşekkürler, Onur abi haklısın ama bu formalarda matlık pek yakışmıyordu,ortasını bulmak için biraz daha çalışmam lazım.. Şimdi 3 tane kaleci forması::