Arkadaşlar kimseye cevap yazamayıp,son 2 ay eve ve dershaneye kapanıp test çözdüğüm için özür dilerim :)
Ancak şimdi yazın tatil programım olmadığından ve önümüzdeki 2 yıl bir sınava hazırlanmayacağımdan tekrar
aranızdayım.Şu anda Galatasaray takımı bitirmeye çalışıyorum.FIFA 07 yi yüklediğim anda da SS koyacağım.
Herkese tekrar merhaba. :rolleyes: