Sağol.
Orjinal Mesajı Yazan: halitsanlisoy
volkan kardeş formalara logo nasıl ekliyorsun
Anlatım konusundaki siteden .eps uzantılı logoları indiriyorsun.
Sonra o .eps logo dosyasını photoshop ile istediğin boyutta açabiliyorsun.(Kaliteli olması için 20X20 Cm Tavsiye ederim)
Logoyu açtıktan sonra ctrl+a(bu logoyu seçmene yarar) sonrada ctrl+c ile kopyalayıp formana gelip,ctrl+v yaparak
yapıştırıyorsun.
Sonra sağ tık/free transform(serbest biçim) ilede logoyu istediğin boyuta getirerek eklemeyi tamamlıyorsun..;)
Her logo böyle ekleniyor..;)