Orjinal Mesajı Yazan: _Y_U_A_N_
4 büyükler forma paketi bende hata verdi oyundan atıp duruyo ЦОĿKÁИ sana pm atmıştım bununla ilgili cewap gelmedi fatGUI ile yaparken hata verdi.nası düzeltebilirim??
O gördüğün hata değil merak etme;) iptal e tıkla o çıktıkça iptale tıkla sonunda bitti deyince tamamdır..;)
Sonrasında fatbhBuilder yapmayıda unutma..;)
İşte Fenerbahçe'nin yeni Formaları
FB Ev Sahibi Yeni Şort ve Yeni Kaleci Forması::


Chelsea Deplasman
Yeni Premier Lig logoları ile:
