bandobras Raven Yazısını biraz daha koyu yaz ki görmeylim formayı...Gzl olmuş ama biraz dhaa sönük yaz...haklısın çalınmasını istemiyorsun ama biraz daha sönük
mehmedinho50 formalarindan sadece sivasspor formasini begendim o yildizli olanini yoksa hicbiri iyi olmamis hepsinde biraz hata var ve dedigim sivas dada hata var kollarda diadora logosu yok???
seckin1989 *bu formaların model no'sunu kac giricez config dosyasına bilen warmı? bende hep oyundan atıyoda...*