Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON
son formaların güzel ama anlamadığım bi şey var
neden her formana adidasa özgü olan 3 çubuğu koyuyosun :confused:
Şimdi şöyle bir durum var her takımın o kadar çok forması varki mesala en son yaptığım ankaraspor. 6 tane farklı forma tipi buldum. şimdi bu durumda ne yapacaksın. Birini seçmelisin değilmi ve ben her takımın internete baktığımda bana tam bir forma tipi önden yandan arkadan resim vermediğinden bende yaklaşık çiziyorum. Biraz fantazide olabilir tam fantazide olabilir veya tamamen aynıda olabilir çalışmam, önemli olan formada estetik ve kaliteli çizim olmasıdır. Bu anlamda ben kendimi başarılı buluyorum. son olarak ben burda 6-7 ay boyunca hd forma yapmakla uğraşamam çok çok 4 güne kadar hd forma ile işim biter. 1-2 saate forma yapan birisiyim. Onun için forma konusunda kendimi kasmam. Beğenen beğenir beğenmeyende saygı duyarım... benim için önemli olan varolan bir emeğe saygı duyulmasıdır. Yarın öbürgün yüzlerce kişi bu formalarla oynadığında bu formalar nerden geliyor kim yapmış bir tşk demek gerekmiyormu ama nerdeeee yazanda senin gibi niye addidas çizgili olmuş diyor. Hiç düşünmüyorsun ama bu forma nasıl senin karşına gelmiş nasıl uğraşılmış. insan bir emek için saygı duyar.neyse yorumun için tşk ederim.