Dostum sana Weight Gainer almani tavsiye ederim, spor magazalarinda yada fitness centrum'lerinde bulabilirsin bu tozu. Bunu sütle karistirip iciyorsun bunun icinde protein,(creatin) ve bol miktarda vitamin mevcut. Kilo almak istiyorsan aksamlarida yemek yemen lazim, tabi bunu asiriya kacmadan yapmak gerek yoksa migde sorunlari yasiyabilirsin. Ama sen günde en az 3 ögün yemek KESIN yemen lazim eyer bunu 4-5 ögüne cikarirsan ve weight gainer de alirsan ve tabiki SPOR yapmanida öneririm, bu sabah yada aksam üstü yürüyüsde olabilir ama kesin spor yapmalisin bu dediklerimi yaparsan emin ol kilonuda alirsin sagliklida yasarsin...