arkadaşlar isterseniz pes6 da turnuva oynayıp buraya maçları tek tek kaydedin.
grup maçları(kendi grubunuz sadece)
---------------------------------
çeyrek finale kalma mücadelesi(tüm takımları yazarsanız güzel olur.)
----------------------------------
yarı finale kalma mücadelesi(yine tüm takımlar)
-----------------------------------
finale kalma mücadelesi(tüm takımlar)
----------------------------
VE FİNAL