
Ben Slovakya'ydım. Slovakya ile ben her zaman kontraatak oynarım ve hep yenerim. İrlanda karşısında da her zamanki taktiğimle oynadım. 5-1-3-1. Bu taktikte ofansta 3-1 dekiler saldırıyor. Diğerleri geride kalıyor. Top rakipteyken 5-1 geride kalıyor, diğerleri pres yapıyor. Taktikteki 3 ofansif orta sahaya çok güveniyorum. Onlar bence Slovakya'nın en iyi 3 oyuncusu: Nemeth, Mintal ve Holosko.
İrlanda 4-4-2 ile oynadı. Top bendeyken 2 dışında hepsi geride bekledi. Çok zorlandım. Slovakya ile kapanan savunmaya karşı hiç oynamamıştım. Genelde saldıran takımlara karşı kontraatak ile o 3 oyuncuyu kaçırıp golleri atardım. Bunu bu maçta sadece 1 kez yapabildim. Onda da defans yetişip dengemi bozdu. Vuruşum kaleciye çarpıp kornere çıktı. 65 dk boyunca hep ben saldırdım ama ceza sahasına girmekte çok zorlandım. Ceza sahası dışından iki gol buldum (15.Mintal,59.Nemeth). Sonra onlar çok saldırdılar. Kenardan açtıkları 3 ortada karambolden topu ağlara yolladılar. 3-2 yenildim.