Maçtan önce biz sahaya gol tohumları ekmiştik.Onlarda sulayarak ekmeğimize yağ sürdüler. :)
Seyircisiz,baskı altında maç başına 1 den fazla gol yemeyen Yunanistan"a 1-0 dan sonra 4 gol atmak harika bir olay.Ayrıca Fatih Terim"i kutluyorum.Maçtan sonra takımı ortaya aldı ve yunanlara alkışlattı.Bu maç bizim için unutulmayacak tarihi bir maç olacak.Tebrikler TÜRK evlatları.