Bu Fatih Terim'e karşı olanlar laf atanlar şimdi ne düşünüyolar acaba? Terim öyle bir kadro ve taktik anlayışıyla çıktı ki sahaya hem biz hem yunanlar şaşırdı. Hiçkiimse böyle bir kadro beklemiyordu. Hepimiz son zamanlardaki klasik kadroyu bekliyorduk.
Fatih Terim bence şuanda dünyanın en zeki ve cesur teknik direktörüdür. Babacanlığı da ayrı bir konu. bence kadro seçimi tamamiyle doğru ve zekice. Volkanından Hakan şükürüne kadar. hatta son değişikliği yaparken herkes Tümer çıktı diye hayıflanırken Gökdenizin neler yapabileceğini hoca biliyordu. bu kadro değil 2. lig A kategorisinden kadro çıkar Fatih hocanın sistemiyle bu gruptan çıkar..
Bana göre maçın dönüm noktası, Giannakopoulos'un kale çizgisinden dağlara taşlara vurduğu an, dönüp Tümer'in 3. golü atması.
İbrahim'e çok üzüldüm 6 ay yokmuş. Yerine giren Volkan'da yüzümüzü kara çıkarmadı.
Maç bitince de Yunanların bizi alkışlaması gurur vericiydi. Şok oldum görünce gözlerim yaşardı.. :P
Hepsi inanılmaz oynadı, helal olsun. Teşekkürler çocuklar, teşekkürler Fatih Terim.