Orjinal Mesajı Yazan: kerimalkus
bence boşverin.pes 8 çıkacak nerdeyse ama hala bu yama bitmedi.çıksa bile ne kadar oynayabiliriz ki.bu çıkar birkaç hafta sonra pes 8 çıkar
Arkadaşlar oyunu şimdi çıkarmanın bi mantığı olmadı ortada.Yeni lige uyumlu hale getirecem ve ligle aynı zamnda çıkacak oyun....
Eğer bi ps3 sahibisen ekimi i beklemen lazım :)
Ama ps2 sahibisen pes 2008 diye bi oyun çıkmayacak ne yazıkki :)
Konaminin resmi sitesinde bulunan yazıda şunlar yazıyo;
Platfrom : (Çıkacak platformlar)
- PlayStation 3
- Xbox 360
- PC (Directx 10)
Date : (Çıkış tarihi)
- October 26th (Europe) (26 Ekim) Avrupa