selcuk38 Gkan abi bize oyun hakkinda son bilgileri verebilirmisin herkes dört gözle bekliyo ve bir haftadir haber yok kolay gelsin, iyi calismalar ve tesekürler
ersoyodabas gkan çalısman güzel eline sağlık ama sanırım sen bu yamayı 2006-07 sezonu için yapıyosun umarım çoook ugrasmıyosundur.Yeni sezon için yapsan daha iyi olurdu dicem ama pes 2008 çıkıomus kafam karıstı:Dkolay gelsin:D
gkan Arkadaslar oyun bitti sayilir.Su an modemde sorun var ama sali olacak upload a baslayacam.Cuma ya yetistirmeye çalisacam...
gkan Beyler ne yazılkki benim modem hala sorunlu.Pestürkiye den Şevket abi var ona yollucam oyunu o uplod yapacak.Ne zaman biter belli değil
selcuk38 Gkan abi bize daha önce verdigin gibi belli bi tarih verebilirmisin? tesekürler kolay gelsin
barishacibasioglu Merhabalar, Bu patch Winning Eleven Pro evolution soccer 2007 icinmi yoksa baska bir versiyon icinmi cikiyo?Eger baska bir versiyon icin ise su anda cikmis olan bir patch varmi WE 2007 icin? Cvp icin tesekkurler.
gkan Dedigim gibi oyun bitti ama upload yapamiyorum simdi.Benim modem çarsamba gelecek anca o zaman.PSP olayina gelince bu oyun sadece PS2 için çikti.Onun için olmayacak.
murat1903 gökhan valla eline koluna sağlık sende olmasan biz pes severler ne yapardı bilmiyorum iyiki varsın sağol ellerin dert görmesin.