**Daha Güzel Olabilir Kaan Abi..**
ne gibi ? :D
olası 07-08 Galatasaray beyaz forma
**Kalite Biraz Düşmüş Onu Söliim.Sonra da Logolar..**
paslandık bayadır yapmıyordum forma ;) ama okadarda kötü değiller hani :)
muhtemel dedigine gore fantasy oluo :D formalar guzel
uzun bir aradan sonra yeni sezon formalarla karşınızdayım :P
bursa 2007-08 iç saha
Logolarda biraz sorunlar var,eline sağlık.
ne gibi acaba ?
Galatasaray Taraftar Kombine
işte bu bikaç hata dışında güzel olmuş elüne sağlık
hatalar neler acaba yazarsan sevinirim
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: