Castolo,Espimas,Minanda vs den sonra hepsi fişek kalıyo..Ama yine de yazıyım biraz..
Ben gelişim grafiğini kapattım,zevkli olsun diye,ama anlıyosun futbolcu budur diye..
**Assiati hem ucuz hem de iyi..Joao Moutinho,Guarin,Ben-Hatira,Jo,Park Chu Young,Agüero,Nuri Şahin,Alain Traore,Dos Santos ,Rafael Sobis iyi futbolcular..Mesut Özil ** de Master League e basladıktan sonra ilk devre arasında alırsanız,özelliklerinin inanılmaz arttıgını göreceksiniz(mac basına +0,75 gibi)ama sonra düsüyo yavas yavas..Sonradan artıyo gene..Maradona gibi oldugunu yazanlar olmus,boyu ve ayagı aynı,fıtı fıtı gidiyo..alın dursun bi kenarda..M.Zidan en basta iyi de sonradan sönük kalıyo,ama alınmasında fayda var..
Bu arada isterseniz transfer taktiği anlatıyım.Very Hard da zati topcular zor geliyo.Bi de bi ton para bayılmayım param bana kalsın kösede bol rakamlı bişeyler olsun hep derseniz,Non Affiliated futbolculardan 1000 küsürlük topculardan, Negotiation Haftasının basında alın bi kac tane, sonra istediğiniz topcuyla Trade edin..Bu alacagınız 1000 küsürlük topcunun elinizden cıkarmanız kaydıyla size finasal acıdan hiç bi zararı olmuyo,ama elden cıkarın kesin,oynatmıcaksanız..Ben Agüero yu very hard da ancak böyle aldım..Nazlanıyo,gelmiyo..