bende son açtığım master lig de...transferleri ayarlı olarak yapıorum...15-18 yaş arası adamları tarattırıorum ve manyak kadrom oldu...sizin de deiğiniz gibi aguero*,walcott,okaka,dos santos,lennon,kaiser,vanden borre,machado,vrzogic,venitucci,prieto(kafa saydırdığım adam),kocin,vrancic tavsiye edebileceğim genç yetenekli oyuncular...