Orjinal Mesajı Yazan: kartaldejavu
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ersoyodabas
ps2 ye uymayan yama diye bir şey olmaz herseyi dört dörtlük yaparsan tamadır ama ben tek oldugum için bazı şeyleri düzeltmekte ve görselleştirmede sıkıldım 6 ay ugrasılmaz bi yama için yani bi arkadasım olsaydı benm gibi süper bişi yapabilrmdim.Ayrıca ayarlara girince oyun kilitlenmesin istiyorsanız pes 6 default f_textindeki bütün metin dosyalarını export edin ve onları benim yamamın f_tektine import edin
ersoy kardeş yanlış anlama emeğine saygım sonsuz ayarlarda ısrar etmem master lig lige çıkma ligden düşme ve istediğin takımları ayarlardaki pes shoptan seçebilmen tam anlayamadım yazdığını biraz daha açıklarsan çok büyük iylik yapmış olursun şimdidenteşekkürler
Arkadaşlar ersoy eğer benim dosyaları düzltmedise aynen kullanıyosa ayarlarda takılması normal...