öncelikle tesekkürler.patch cok güzel gözüküyor.ama ben maalesef resimleriyle yetinmek zorunda kaldim.elimde pes 6 orjinal almanca dvd si var.dediklerinin hepsini uyguladim,fakat sanirim elimdeki versiyon probleminden dolayi ;oyun türkce olmadi,skorboard degismedi, options file i hafiza kartina atmama ragmen ps2 okumadi.patch i uygularken sound ve text dosya numaralari elimdeki versiyonla uyusmuyor.senin elindeki pes 6 nin linkini verebilirmisin ,ya da baska bir cözümü varsa anlatabilirmisin? tesekkürler