erdii1907 wallahi çok güzel ellinize emeğinize sağlık... herşeyi anladım kimin emeqi geçmişse hepsi saolsun..tek sorun adobe photoshop u bulmakta kaldı tabii kide türkçe olarak :D nese tekrardan saolun
kanarya_423 Orjinal Mesajı Yazan: ozcan77 2. bölümün linki kırık::( iLk Videoyu indirdikten 20 dk sonra diqerini indir ;)