ByRm95 face oldu ama bu seferde clone boyunda oluo saçda zor oluo ama o-editde persektif çıkmıo bomboş senin face videonda var saç filen ekleyince face ekleyince yüz oluşuyo sende bende o olmuyor http://img521.imageshack.us/img521/6471/cfalh7.png
c.guran bana Game Grapich Studio 5.12.01 Lazım Lütven Yardım!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link yollarsanaız sEvinirim msn adresim guran_erdem@hotmail.com
Resoxx Çok Teşekkür ederim önceklikle birilerinin bunları yapması gerekiyordu.Özellikle Galatasarylı67 ye teşekkürlerimi iletiyorum...
buzada_m gerçekten en büyük isteklerimden biriydi umarım yapabilirim emeği geçen herkese çok teşekkürler :)
spark7676 peki aynı programları herhangi bir pes içinde kullanabiliyomuyuz.Mesela ilk videoda kullanılan program.
Giray553 Wallahi çok sağolun bi kez daha indirmiştim ama derslerden ötürü uğraşamamıştım umarım faydalı bir video olur