Meursault Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin kız çok güzel yaa. İnanamadım, çıkartıp çerçeveletesim geldi.. kesinlikle
Curcuna Bu foto etkilemeye başladı beni :D Dikkat ettimde acayip cins bakıyor. Yada şu an ki ruh halimden dolayı öyle görüyorum.
Wenger Evim 7.katta.Balkon oldukça geniş.Toplu intihar için uygun bir mekan burası. Ayrıca 2.köprüyede yakın evim. Fotoğrafın yaptığı etki bende biraz baş ağrısı oldu.