Beyler ben bu yamayı sorunsuz kurdum. Çok rahat oldu. Önce:
indirdiğiniz scoreboard yamasını boş bir klasöre çıkartın
*dkz.studio açın
*open file dan konami/pes6/dat içinden e_text i seçin
*import all deyin
*sonra indirdiğiniz scoreboard yaması içindeki e_text klasörünü gösterin
*importladıktan sonra save as(farklı kaydet)deyin.
*otomatik dat klasörünü gösterir oraya aynı isimde biraz farklı(örneğin e_text_A) kaydedin
*sonra 0_text için aynı işlemleri yapın(farklı kaydetme işlemine kadar)
*farklı kaydedince ismi biraz değiştirin(örneğin 0_text_A) ve kaydedin
*Son olarak dat klasörü içindeki eski 0_text ve e_text i silin ve yeni kaydettiklerinizin ismini eskisi gibi yazın
(e_text_A'yı e_text olarak;0_text_A'yı 0_text olarak) ve işlem bitti hayırlı olsun:rolleyes: