mustafa_kestek Orjinal Mesajı Yazan: GC.. gordugume gore iyi importlanmamis dosyalar. hepsini manuel doysasindan teker teker import yapip deneseniz? senin daha önce yayınlamış olduğun videoları izleyerek yaptık kardeş ayrıca manuel yaptığımızdada olmuyor :( :mad:
TaskinMahmut selam GC yamanı indirdim fakat çalıştıramıyorum. beyaz oluyor yerler :( Ayrıca iki sorum olsa? 1- Bendede evoulation patch yüklü ama kamera görünümü seninki gibi değil. onu nasıl yapabilirim? 2- Yazı karakterleri sendeki gibi şık görünümlü değil eski halinde benimkiler. onu nasıl yapabilirim? Şimdiden teşekkürler. umarım cevaplayabilirsin soru(larımı)mu :(
GC.. Orjinal Mesajı Yazan: fmturkiye selam GC yamanı indirdim fakat çalıştıramıyorum. beyaz oluyor yerler :( Ayrıca iki sorum olsa? 1- Bendede evoulation patch yüklü ama kamera görünümü seninki gibi değil. onu nasıl yapabilirim? 2- Yazı karakterleri sendeki gibi şık görünümlü değil eski halinde benimkiler. onu nasıl yapabilirim? Şimdiden teşekkürler. umarım cevaplayabilirsin soru(larımı)mu :( beyaz oluyorsa e_texte iyi yuklemedin... 1- kamera gorunumu oyundayken menuden ayarlicam 2- yazi karakteriylen ne demek istiyon?
ersoyodabas ya gercekten evo patchi olupta bunu yükleyebilen varmı yani gercekten yükleniyomu eğer evetse evo patchi yükleyeceğim???
ThE_HeRiZoN yaa kardeş şu e_text te bir sorun var onu baştan bi düzenleyip koysan çok makbule geçer... Eline sağlık
mustafa_kestek ya arkadaşlar ben bunu yapamadım ve vazgeçtim ama bana şimdi korsan ekonun o_text'inden; unknow_00593,594,595,596,597,599,600,601,603,604,605,606,608 dosyaları lazım fazla değik 7,11 kb bana yardımcı olun lütfen eski haline getirmek istiyorum.
GC.. e_textte sorun yasanlar icin kendi e_text imi koydum. isteyen kendi e_texti ilen degistirebilir. ! kendi e_text'inizi backup yapin, sonra sorun olursa onu yine eski yerine koyarsiniz ! ! baska yama yukledigseniz oyun bozulabilir ! e_text: http://rapidshare.com/files/20220926/e_text.afs
theori superpatchin üzerine yükledim...hiç bir sorun yok...güzel olmuş sadece lig tv'li scoreboard da takım isimlerinin olduğu yer kötü...biri solda biri sağda çıkıyor...bi de uzatmalar olduğu zaman orjinal additional time yazısı çıkıyor abuk subuk yerlerde...bence bunları düzeltsen çok daha iyi olur... e_text dosyalarını ggs ile yüklemeyin...dkz studio ile açın yükleyin...çünkü orjinal dosya 15kb mi ne...arkadaşımızın verdiği 800kb a yakın...o yüzden ggs importlamıyor...ama dkz studio otomatik olarak importluyor...
Crazy_Soldier Orjinal Mesajı Yazan: GC.. Orjinal Mesajı Yazan: fmturkiye selam GC yamanı indirdim fakat çalıştıramıyorum. beyaz oluyor yerler :( Ayrıca iki sorum olsa? 1- Bendede evoulation patch yüklü ama kamera görünümü seninki gibi değil. onu nasıl yapabilirim? 2- Yazı karakterleri sendeki gibi şık görünümlü değil eski halinde benimkiler. onu nasıl yapabilirim? Şimdiden teşekkürler. umarım cevaplayabilirsin soru(larımı)mu :( beyaz oluyorsa e_texte iyi yuklemedin... 1- kamera gorunumu oyundayken menuden ayarlicam 2- yazi karakteriylen ne demek istiyon? hani resimlerde santrada oyuncuların üzerlerinde isimleri yazıo ya bnde arka katılıom bnde öle isim seçince çok büyük ve kaba oluo isimler ama sndeki(resimlerdeki çok güzel sebep?????bizde nasıl çle yapabiliriz bi de GGS de bu skorboardların numaraları ne bilion mu?(örn:unnamed_????)
LuNaT1C bir sorum olacak senin anlattığın video da 0_texti açınca unknown şeklinde fakat ben de unnamed olarak çıkıyor ve import olmuyor düzeltebilirmiyim bu ggs konusunda falan pek bilgim yok da o yüzden kusura bakmayın yardım için şimdiden tşk.
Darkdeadboy ya oyuna giriyorum fakat televizyonların logosunu beyaz gosteriyo onu nasıl düzeltcem icinden cıkan resimleri nereye atacam soylermisiniz
Nihat1907 abı cok acıl yardım et ben de skor bord beyaz oluyo her dedını yaptım olmuyo farklı bı dkz kullandım acaba ondan mı sımdıden tesekkurler
Nihat1907 werdıgın e text ı attım herseyı dedıgın gıbı yapıyorum eror werıyo bundan once bı turkıye lıgı atmıstım onda match lıve dıe bısey olmustu o beyazlastı onu bırak hıc bısey olayıp oyuncu ısımlerıde gıttı guzelım oyun revan oldu napıcamı sasırdım umarım bı yardım ele uzatırsın
gencCANARY Yaw bende scoreboardı dkz studio ile açıyom(önce rarı çıkardım) dosyaları ayrı ayrı açıyom dkz ile fakat import donuk gözüküyor. tıklanmıyor.:confused:
black_stocking kardeş ben 0_text leri yaptım ama o tv logosu vede dk .. oyuncu ismi ... vs olan yerler beyaz bozuk yani... e_text in içinden çıkan dosyayı importlamaya kalktığım zaman da dosyanın boyutu çok büyük diyor.GGS ile importlamaya kalktığımda ise e_text i açıyorum senin tutorial videonda verdikleirnin aynısını yapıyorum ama açılınca unknown_00151 şeklinde deil dosyalar : unnamed_1... şeklinde gelliyor impotlama deneyincede bulunamadı diyor... Yardımcı olursan sevnirim kardeş...