Orjinal Mesajı Yazan: mirдňdд
maçı NTV gösterir mi acaba bilgisi olan??
cuma'yı cumartesiye bağlayan gece sabaha karşı saat 04:00'da rookie-sophomore maçı var.cumartesi'yi pazar'a bağlayan
gece sabaha karşı saat 03:30'da slam dunk,3 point shootout,skills challange ve shooting stars organizasyonlarından
oluşan yetenek yarışmaları var.ve pazar'ı pazartesi'ye bağlayan gece sabaha karşı saat 03:30'da Mehmet Okur'un da
forma giyeceği all-star maçı var.bütün organisyanlar ntv'den canlı yayınlanacak.
Mehmet Okur'u gönülden tebrik ediyorum.10 sene önce söylense tamamen hayalden ibaret olurdu.ama artık
bisimde all-star'ımız var.karmanın ilk açıklanan şeklini görünce bile moralini bozup mücadeleden yılmadı ve boozer'sız
utah'ı çok önemli galibiyetlere taşıdı.david stern memo'nun adını açıklamakta geç bile kaldı.bu arada sakatlanan oyunculara
acil şifalar diliorum.tamam mehmet okur belki bu sayede karmaya girdi ama Allen Iverson,Steve Nash,Yao Ming,Carlos Boozer,
gibi isimlerin olmaması da bir bakıma kötü.bu arada Jason kidd'de sakatlığı dolayısıyla kadrodan çıkartıldı ve yerine
joe johnson kadroya dahil edildi.