Kardesler bu Oyun Sadece Amerika´da cikdi ama bu PES 6.5 gibi birsey cünkü bu Oyunda ekli olarak sadece bir MASTER LIG var ve hersey ayni PES 6 gibi ;). Pro Evolution Soccer 2007 bu Sene Japonya ve Amerikada 8nci Ayda ve Avrupada 10ncu Ayda cikcak ve PS2 & PS3..... icin cikcak.
Yani bu Oyun daha Orjinal PES 2007 degil, birde olsa PS3 icinde Cikar ;).