Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat
ya dengesizler resmen ayni oyunu yapiyolar kardeshim degishik bishey yapin bashka futbol oyunu mesela
bu oyunu (Pro Evolution Soccer 2007) cikarmalarinin TEK sebebi bundan sonra WEXX ve PESXX cikmayacagini vurgulamak, bunu neden anlamak istemiyorsunuz. yani artik tüm dünya icin TEK oyun cikacak, PES2007, 2008, 2009... diye devam edecek.
suan pisaya cikan PES2007
PS3 disinda tüm konsollar icin. konami PS3 icin özel oyun cikaracagindan PS3 versiyonu biraz gecikecek sadece.
bence KONAMI cok akilli is yapti, cok mantikli.
son PES2007 PS3 icin cikiyor ve artik sadece PES2008'e konsantre olabiliriz.