Metrix123456 Nedense parlak fikirler benden çıkıyor desem. birde şu var daha önce yazdım ama kimse cevaplamadı. acaba taraftar seslerinde şöyle birşey yababilirmisin. gol olunca gol sesini değişik türk taraftarlarının hep bir ağızdan goll sesi diye bağırması yababilirmisiniz. çünkü gol olunca gol sesi gelmiyor yabancı dilde. heyy diye bağırma sesi gibi birşey oluyor. ama bizim taraftarların goll sesi diye bağırması çok hoş olur. eğer ilgileniyorsan!
PsYchO Sniper @Metin_Oktay Ayri Layer olarak acilmiyor.. @Metrix Öyle $eylerden anlamiyorum pek ama Soundmaster diye bi programla deniyebilirsin.