Orjinal Mesajı Yazan: haqan_s
SERKAN MISIN NESİN BAK BURAYA NE KADAR EMEK HIRSIZISIN BEN O fifa.db Yİ YAPMAK İÇİN (ŞÜKÜR =HAKAN ŞÜKÜR VS) SEN GELMİŞ ÇALMISSIN BİDE BURADA YAMACIYIM DİYE GEÇİNİYON NE DİYEYİM EMEK HIRSIZLIGINA DEVAM ET SEN!!
Bak kardeşim kimse bir şey çalmadı tamam mı yapılan yamanın üzerinde değişiklik yaptım vede ilk çevirimdi, hani herkezin yardım etsin tamamlayalım dediği yamadan aldım ve üzerinde değişiklik yaptım yardım menüleri ve bazı eksik çevirilen yerleri çevirdim, birde işin aslını öğrenmeden kimseye küfür etmeye hakkın yok eğer sen edersen sanada ederler küfür her şeyin bir çözüm yolu var, Eğer ki sen çevirdiysen hepsini izin alıcaktım kimin yaptığını tam olarak bilmediğimden söyledim ama kimse kopya yapmadı, eğer rahatsız oluyorsan silerim gider konuyu, sorun değil. ok saygılarımla kayiserkan