_M e E r t y z_ **Kardes ya google dan inndirdiin photoshop un adini yazablrmsin weya varsa link werebilirmsn :confused: **
crdsa biri bana 128 renge çevirmek için basit bir program adı söylesin ya da uygun özelliklerdeki bundesliga amblemlerini versin
fenerium89 arkadaslar, su genclerbirligi logosunun arka rengini (su an siyah olan) nasil beyaza cevireblirim?? Lütfen yardim edin.
35cordoba ya arkadaslar bana ulke logoları lazım ama bayrak olarak deil amblem olarak daha guzel duruyo elinde olan yada yapabilen biri nolur yardımm
DagNir_1 Arkadaşlar bu video HD logo yapımını gösteriyor. Photoshop ile ama ben PS pek anlamadıgım için topu sizlere atıyorumm Aslında logo yapımı kolay bişey ama bide siz bakın...:D:D:D:D http://rapidshare.com/files/18001972/tutorial.rar.html
DagNir_1 Beyler bide bu sitedeki amblemleri nasıl alacağız yahu???? http://www.wevolution.org/index.php?page=spark_emblems Ve de burdaki amblemleri nasıll bulacagız..:D:D http://game.ali213.net/attachments/day_070104/PES6%202007-01-04%2022-21-02-65_WhY8CDgM9ELS.jpg
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: DagNir_1 Beyler bide bu sitedeki amblemleri nasıl alacağız yahu???? http://www.wevolution.org/index.php?page=spark_emblems Ve de burdaki amblemleri nasıll bulacagız..:D:D http://game.ali213.net/attachments/day_070104/PES6%202007-01-04%2022-21-02-65_WhY8CDgM9ELS.jpg Kardeş Sitenin en üst kısmındaki download bin filedan amblemleri alablrsn veya sagtusla kaydet.Bu arada aradıın ambler Buradaa!! (alıntıdır!!).Reklam olmasın diye sitenin ismini weremiorum.Bundan sonra sende baska sitelerin ismini kullanmamaya çalışş:mad: