BLACK EAGLE5 kardeşim haklsın ama dediğin gibi de yaptım yine kit raptor kabul etmedi sen istersen bi daha ölçütlendirip resmi koyarmısın ?
ts1900 ben bügüne kadar 50-60 forma katadım fifa ölçüleri hepsi 768+768 di hiç bir sorun da çıkarmadı fıstık gibi çalısıyor
BlackEagle92 Arkadaşım tıkla kaydet yayınlıom 512*512 kabataslak olduuna bakma oyunda iyi gözüküo oke? BJK 100.YIL NOSTALJİ FORMASI
BLACK EAGLE5 evet kardeşim saolasın bu sefer oldu ve dediğin oyunda çok güzel duruyor nede olsa nostalji formamız ne zaferlere imza attık bu formayla :D
BLACK EAGLE5 kardeşim bişey rica etsem dün gece inönüde fbyi 1-0 yendiğimiz uğulu nostalji formamızın minikitinide verir misin?
BlackEagle92 black eagle 5 kusura bakma netimde orun wardı biraz geç upload ettim beğenmiyebilirsin belki bjk 100.yıl minikit:
BlackEagle92 arkadaşım bunda link olmaz . resmin üstüne tıklıcankaydet dicen sonra creation master ya da kit raptorle oyuna atcan.