alwaysbjk bu beşiktas nostasji forma 100. yıl forması olursa harika olur ama yapımı cok zordur bence ilk forma olmasına ragmen forman fena değil devamını bekleriz blackeagle
BlackEagle92 100.YIL parçalı formayı da yaptım. Şekillerin düz olduğuna bakmayın oyunda çok güzel gözüküyo!!Bu da 2. formam :) Arkadaşar buunu diil alttakini indirin!!
ogulcan_g kardeş güzel yapmışsnda oyuna import etmek için 512*512 yada 768*768 yapman gerekio bu şekilde oyuna import edemeyiz ;)
Metin_Oktay Black Eagle yaptığın formayla biraz ooynadım.Daha güzel oldu.Senin için bir sakıncası var mı.
AkrepK. supersin cok iyi gidiyo devam et;) bide trabzonspor icin evsahibi ve deplasman formasini yaparmisin
BlackEagle92 Ekinci trabzon formalarını ben mi yapimm?Bana dedysen sewe sewe! Ayrıca yorum banaysa tşkkrler!
BLACK EAGLE5 kardeşim benim konuma yazdığın cevap için ve ayrıca 100.yıl nostalji forman için çok teşekkür ederim saolasın :D
BLACK EAGLE5 valla blackeagle92 kardeşim formaların çok güzel saolasın ama üstüne tıkalyıp büyüğünü açıp bmp olarak kaydettim ama kitraptor açmıyor çünkü size uymuyor lütfen kit raptor uygun yapıp buraya koyarsan çok sevinirim :D