sero1903 arkadaşım 3. formayı kit raptordan ekle sonra malzeme odasından 3. formasını aç 3. formayı seçtiğinde eklediğin formayla oynarsın ok
zeynel.7 aynen sero arkadaaşa katılıyorum ama bende o yok ben yeni formaları ekledim bu arada yaş kaç
MK71 arkadaşlar siz en iyisi ceration centre 07 kullanın bu iyi hem oyunuda bozmuyor(bilmediginiz şeyleri kariştırırsanız boza bilirsiniz) hemde ceration master 07 den daha gelişmiş bi program hepinize kolay gelsin :)