Anelka06tr Arkadaşlar ben forma eklemeyi biliyorum. CM 07 ve Kit raptorda var. Ama bir takıma örneğin fenerbahçe veya galatasaray a 3. formayı ekleyemiyorum. Eklesemde oyuna giripte 3. formayı seçemiyorum. Menüde home-away görünüyor. Third görünmüyo. Nasıl açacağız. Bunu çözemedim :confused:
ogulcan_g açman için fan shopta formalar bölümünde en aşşağıda hangi takımınkini eklediysen onun 3. formasını 0 paraya alıosun ondan sonrada forma seçiminde alternate kit seçerek oynuosn ;)
nehia Arkadaşlar bana nasıl forma eklenir söylermisiniz lütfen? Ben birşeyler denedim sonrada save data diyorum ama error veriyor.Programım da mı sorun var yoksa yanlış şekilde mi yapıyorum?Lütfen cevap verin. Teşekkürler...
nehia Arkadaşlar bana nasıl forma eklenir söylermisiniz lütfen? Ben birşeyler denedim sonrada save data diyorum ama error veriyor.Programım da mı sorun var yoksa yanlış şekilde mi yapıyorum?Lütfen cevap verin. Teşekkürler...
zweig kip te gozuken forma oyunda olmuyor nedendir sizce kip e yukledikten sonra herhangi bi islem yapiliyo mu acaba
BLACK EAGLE5 3.forma creation master 07 ile yüklenir ordan 3.forma seçeneğini tıklayıp aynı kit raptor mantığıyla yapacaksın sonrada oyuna girince fan shop bölümünden formayı seçeceksin ok
Kerem **Aslında ßunun Mantığı .dblerde Yatmaktadır. Olmayan ßir 3. Formayı Eklemek için .db ayarlarıyla oynamak gerekiyor... ßunun Anlatımınıda Yardım Patchde Yapmıştım Ararsanız Bulursunuz... Herkese İyi Oyunlar Anlatmak İsterdim Fakat Zamanım Az**
montecarlomen en iyisi cm07 diye arattır bu yamadır bunu indir ama bunun çalışması içinde bazı porgramlara ihtiyaç var win inst 3.0 netframe work 2.0 gibi
Kerem DB Hakkında bilgisi olanlar rahatlıkla yapabilirler : http://www.ydmobilya.com/kerem kolay gelsin