rapper 7. harf A olmalı eğer Fenerbahçeliler sitesiyse...ama ben hayatımda L ye benzeyen bi A görmedim..
ŞANLI_ **Orda Fenerbahceliler sitesi yazilio veya yazmio farketmez en azindan sari lacivert renkte yapmislar :D Nedir bu dengesizlik ya :p**
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Orda Fenerbahceliler sitesi yazilio veya yazmio farketmez en azindan sari lacivert renkte yapmislar :D Nedir bu dengesizlik ya :p istersen 2dk da siyah beyaza çevirebilirim :D
Shevchenko babamın calıstıgı yerler oralar.. gösterdim resimleri orda her yer site zaten ama kesin görmüsümdür dedi. bu arada resmin sonundaki "çeliler" tam okunuyorda "fenerbah" kısmı çokta net degil
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Orda Fenerbahceliler sitesi yazilio veya yazmio farketmez en azindan sari lacivert renkte yapmislar :D Nedir bu dengesizlik ya :p Renklerin kardeşliği :rolleyes:
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: cracks harbi uzattınız yalnız. sezai istanbuldasın git baksana:D olm istanbulda değilim ben :( istanbul özlemimi depreştirmeyin :D ama gittiğimde zaten pendik ilk mekanlarımdan biri gider bakarım.. :)
Shevchenko yalnız hamit´in verdigi adresdeyse burası pendik degil.. pendik´e baglı ama arası baya var. direkt münibüs falan yok uydukente 2 araç falan degiştiriyon.. ne diyorum ya allahım yol tarif ediyorum resmen neyse =))