Sarı Kırmızı binalar ve üstelik Fenerbahçe Siteleri yazıyooo.. Saçma gelmiyomu Kardeş.. zaten ben emin deilim..
sadece gördüğümü yazdım orda Fenerbahçeliler yazmıyo Ş Ç harfleri var..
o binaları yaptıran adam okdar salakmı:D peki
Öyle şey olurmu yaw Düşünsene:D Siya Beyaz binalar, giriş yazısında Yeşil beyaz Bursasporlular Sitesi yazıo:D.
Neyse boşver komik şey bunlar