Artık alınması gereken msj; "oyun PC'de oynanmaz"
Ben çoktan hem fikirim. Biriktirin paranızı, sigara içmeyin, Fanatik dergisi almayın, çirkin kızlara para yedirmeyin, maçlara gitmeyin, barlara fln takılmayın (klüplere takılabilirsiniz ama Clubber geçliği destekliyorum:) ) vs. vs. biriktirin paranızı alın 1 PS III, Xbox'da olsa ülkemizde alın diyecem ama sanırsam satılmıyor Türkiye'ye. Dünya genelinde böyle, hiçbir oyun şirketi de artık "PC ya da MAc" versyonlarına grafiksel birşeyler yapmıyor. Çünkü gereksiz zahmet bence de.