BATMANLI Arkadaşlar EA Sport Şampiyonlar ligi oyununu yapmış birkaç görüntüsünü gördüm Süper birşey Facelere yoğunlaşılmış gibi şimdi oyunun çıkmasını dört gözle bekleriz....
The Patriot **Formalar ve suratlar harika görünüyor.04-05 oyunu güzeldi.Anlaşılan bu daha da güzel olacak.**
FifaMen pc için 3 resim buldum:http://www.hrej.cz/novinky/2007/1/12/predstaveni-uefa-champions-league-2006-2007/
FifaMen Pc yine aynı değişen bişey yok,zaten beklemiyodum.Bu arada xbox daki grafikler harika ya,tabi bunlar render ama oyun içi de harikaydı,umarım pc ye xboxun oyun motoru ve grafik motoru bir nebzede olsa aktarılır
bart_ PC'de fark göremiyorum .. Yalnız XBOX'da oyuncuların yüzleri çok soluk hepsi öle gibi bakıyor bence biraz daha gerçekki yapılabilirdi.
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: XII Fenerbahçe olurmu acep? fenerbahce olur abi kesin merak etmeyin bence