TOLGAMAÇ arkadaşımızın dedigi gibi 2 kişi daha gelsin odnan sonra ligimiz başlayacak ama lütfen sizde bulun biraz oyuncu lüften ligimiz hemen başlasın açıklama bu şimdi turnuwa nasıl olcak onu anlatıyım.
maçlarımız playoff tarzı olcak yani rövanşlı 2 maç.hergün 1 maç oynancak. yeneler çeyrek final yarı final ve final olarak birinci belirlencektir.
takım seçiminde ise ben şöle bi şey öneriyorum size isterseniz
Efes Fenerbahçe Galatasaray Türk telekom Beşiktaş Banvit Casa ted kolejler Pınar Karşıyaka Darukşafaka
Gibi Beko basketbol liginin ilk 8i ni seçtim bu takımları isteyen alırsa kargasa olur.Bunun için kurayla vercaz ama kurada kesin bir düzenbazlık olmuycaktır. Aykut54gs saygıyla duyrulur. LÜTFEN Bİ ŞEYLER YAZIN