evet arkadaşlar bir an önce yapalım şunu
Şuan turnuvaya katılacak kişiler
Aykut54gs
enesim
uA_gRs
Dagnir
ve ben Tolgatmac
3 kişi daha bulmamız lazım ha bide katılacak arkadaşlar msn'lerini yazsın.
Eğer başka adam bulamazsak 5 kişilik lig usulü bi şeyler yaparız..Nede olsa kendi aramızda basit bi turnuva yapmaya çalışıyoruz.
bi de 03Gs 1905,all stardan sonra gerçekten bi turnuva olucak mı olursa gerçekten çok güzel olur.kaç zamandır scn de şöyle adam aklıllı bi nba turnuvası olmadı