coolcapo kardeş çok güzel uğraşmışsın ellerine sağlıkda ben bi türlü bu işten anlamadım ben kıtserver ı dediğiniz gib yapıyorum ancak oyunda herhangi bi değişiklik yok benim oyun orjinal olmadğı için mi olmuyor acaba
sametbjk bu map işini biraz daha açarmısın mesele beşiktaş inönü stadı beşiktaşın,oyunda beşiktaşa yönlendirmek için ne yapmalıyım beşiktaşın veya başka stadların numaralarını nasıl bulacam yardım edermisin
sametbjk bu map işini biraz daha açarmısın mesele beşiktaş inönü stadı beşiktaşın,oyunda beşiktaşa yönlendirmek için ne yapmalıyım beşiktaşın veya başka stadların numaralarını nasıl bulacam yardım edermisin
onder06 ya kardeş iyi güzel yapmışsın da bu dediğini yaptım hem de defalarca tekrarladım sadece fener stadını yaptm ama herşey guzel gidiyr tam oyuna giricem hata raporu veriyor ne den acaba?bana acil cvp yazarsan sevinirim.şimdiden tşk ederim...
Lizarazu Selam bir sorum olucak,mesela arsenal,schalke ve barcelonanın stadlarında oynarken reklam panosu kısımları bos cıkıyor,sadece gri bir renk var herhangi bir reklam yok,diger stadlarda herhangi bir problem yok bu neden olabilir acaca
raymonda54 ben bişey sorcam bu stadlar pes5 e uyumlumu?ben bazı pes6 stadlarını pes5 e atıyorum oluyo ama bazılarındada ikinci yarıya girmiyo.
GfB_MuRaT_19o7 bişe sorcam ali sami yenle şükrü saracoğlunu indirdim ama ikisi de aynı yoksa dierlerini de indircektm dierleri de böle mi ozan bi sölermisin